Drogi Czytelniku!

Jeśli interesuje Cię sprawa misji JHS i jesteś gotów na przyjęcie odrobiny Radości, a potem na podzielenie się Nią z innymi - zapraszamy!
Zespół redakcyjny dołoży wszelkich starań, aby ten blog pozwolił Ci dostrzec piękno, ale i trud głoszenia Ewangelii. Nakarmimy Cię też krótkimi refleksjami nad Słowem Bożym.
Życzymy Ci, byś jak my zakochał się w Kościele Misyjnym...
M&M

sobota, 2 października 2010

Czas jest bliski...

Gorący czas, cieszę się z ogromnej ludzkiej życzliwości.
a co się ostatnio u mnie działo?
1) Wróciłem z Londynu z bagażem doświadczeń i wspaniałymi wspomnieniami. 
2) Niedawno wórciłem z pielgrzymki szlakiem św. Jakuba, z Camino. Niezwykłe doświadczenia, polecam każdemu! Było wspaniale!
3) Jestem już po dwóch posłaniach - w parafiach, gdzie pracowałem. Dzisiaj kolejne, tym razem w rodzinnej parafii.

Czekam na wyjazd z nadzieją i pewnością, że wielu się za mnie modli. Dziękuję Wam! :*)

1 komentarz:

  1. MOJE SPOTKANIE Z MISJONARZEM

    Od zawsze dwa sprzeczne światy były we mnie...
    W mojej miłości było tyle goryczy co i politowania.
    Nie wiedziałem Boże jak mam Twoje Słowa przyjmować...
    Jak zniszczyć w sobie sprzeczności i zaufać Tobie Panie?

    Spotkałem misjonarza na skrzyżowaniu moich dróg,
    Na rozstajach dróg do śmierci i do wieczności;
    Spotkałem misjonarza nad jeziorem w Szczecinku,
    Przypomniał mi Jezusa z nad jeziora Genezaret.

    Miłość zapisana była w jego uśmiechu i czynach,
    Mój misjonarz ma ciepłe serdeczne spokoje oczy,
    Lubi słuchać, chociaż tak dużo ma nam do powiedzenia...
    Misjonarz kocha ludzi i w każdym człowieku widzi Chrystusa.

    Misjonarz nie idzie do ludzi jako człowiek wszechwiedzący,
    Bo pokora i uniżoność jest jego codziennym udziałem.
    Misjonarz nie używa słów wzniosłych i krytycznych
    On jak Chrystus mówi jasno, łagodnie i ciepło.

    Zaprawdę wielka i trudna do wybaczenia była moja niewiara
    Świat mnie nie rozumiał, a Ty Boże zrozumiałeś mnie i kochasz.
    Dziękuję Ci Panie Boże, że postawiłeś kiedyś na mojej drodze Człowieka,
    I z Twojej woli Panie odmienił on moje myśli i prowadzi do Ciebie.

    z pamięcią w modlitwie... ;)

    OdpowiedzUsuń